fredag 30 september 2011

Idol och ont i fötterna...?

I veckan gav skolan mig ont i fötterna, stukat högra benet och ont i huvudet och blöta sockar.
Yes, You now the skit!
Igår bakade jag och min kompis Johanna choklad maränger,
det blev gott men smeten blev alldeles för lös.

If you kan send me an angel, you send me one!
Ja, man skulle behöva en ängel ibland.
En ängel som  man kan prata med om vad som helst
och bara ge en råd i livet, ingen som sa: gör det där,
nej så får du inte göra och sån skit. Det är vad jag skulle vilja
ha och säkert många fler.
Men jag har ju redan en...
och hon heter Johanna!


I Need My Friends This days...
Hoppas jag kan hitta på nåt kul
Mina vänner i helgen.
Tror det blir att se film, snacka 
och ha trevligt det var i alla fall 
det som skulle vara själva saken.
Det lär väll höras senare...

I Wont Photografhing...
En kamera har jag.
Men inget möcker.
Ljus har jag.
Men ingen att fotografera.
Okej, kanske.
Får se vem som blir mitt offer framför kameran på lördag kväll.
om det blir av då...



I think I have the best english...

Or not.
Jag ska erkänna att jag är en kung på att vara dålig i engelska.
Engelska är inte min starkaste punkt.
Även om jag godkänner mig själv som godkänd i engelska så är jag inte bra.
Så om du ser att det är helt på tok felstavat så vet du varför.
Ska försöka bättra mig.
Jag lovar.....:P


The End...
Ja, sommaren är slut men
hösten är här.
Med sina varma färger man blir som glad 
på nå vänster men så är de.
Det blir ut och fota löven och himelen med lövträd
senare i skymningen. Men tills dess så ska jag leva livet!




Good bye I sad now.
Good bye  see you later i hope!




































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar