fredag 2 september 2011

The roses falling down, dripp dropp....


Hej.
Ja, blommerna lär ju falla av alla grenar i detta kalla väder.
Men inte alla hoppas jag! (host)
Sådär fem i åtta och ska se doobidoo på tv om fem min om någon ringer då.
Va med om en super läskig sak igår.
Fyra spindar och jag ska bara säga att jag har fobi mot spindlar,
okej, jag såg en spindel först och såg tre till direkt efter varandra efter bara några minuter.
Gissa om läskigt om man är nere i en källare.
men nu har jag tagit mig tillbaka och ser just nu på Bambi 2 och skriver med er.
Jag ska bara säga en sak.
Jag gillar hösten.
Lugn, färgglad, fotografi på högnivå och mörka nätter och tända ljus men ändå inte behöva vinterkläder och vara i snön. Tjoho för hösten!



Om du lena ser detta skulle du kunna höra av dig?
Linnea jag vill bara säga gratis så här i efterskott och
Johanna vi måste bara ta oss en chi latte (stavning?) nån dag, på waynes.
Men ha en fortsatt trevlig helg alla som har haft tid att kolla in bloggen.
Om du har följt bloggen eller bara kollat in för tillfället så var vänlig att skriva något i en komentar, skulle gärna villja veta vilka det är som läster bloggen.
Okej, hejdå.<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar