söndag 4 september 2011

To day Have I...

Idag har jag känt mig som en fjäril.
Färdats på vingar, luft för en fjäril och tid för en männinska.
Idag har tiden verkligen runnit iväg.
Men jag har gjort den sak jag har velat mycket länge nu.
Se sista harry potter filmen på bio.
Synd, att jag vart tvungen att gå själv men jag hade inte mycket att välja på.
vad jag förstod på hemsidan så gick sista visningen idag klockan 14:00 och det var den jag såg.
Jag har läst boken och jag är mycket förvånad över hur mycket boken och filmen är lika. Älskade slutet då man fick se Harry och hans vänner och Draco när de e vuxna, hehe, lite roliga resultat kan man säga!
hehe, hållde på att skratta ihjäl mig men nu måste jag verkligen sluta prata om filmen annars kanske ni inte vill se eller orkar om jag berättat allt?
   

Nu är det kväll och jag börjar bli klar med Bertil Jonsson serien
mer om det senare.
Nej nu början klockan bli åtta, så jag ska börja dra mig tillbaka och
bara ta det lugnt.
Om man vill ha nåt bra att lyssna på så kan du alltid söka på
Scorpions på youtube, scorpions har alltid bra låtar enligt mig!
Owej, hej! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar