lördag 15 oktober 2011

En kall morgon utan buss...

När var det den här veckan? Jag gick ut vanlig tid till bussen och väntar men när bussen var en kvart försenad så gav jag upp och gick in för att kolla när nästa buss går då bussen kör förbi så det var bara att springa ut och vänta för samma risk vill man inte vara med om igen eller hur om man redan är försenad. Jo, klockan är halv nio och jag ger absolut upp går precis in på gården då jag ser att på andra sidan ängarna kommer en buss. Det var bara att springa och hinna med bussen, men efter som att jag har stukat mitt ena knä kunde jag inte springa utan att det känns som om nån ska slita loss benet från min kropp men jag han i alla fall med bussen om missade halva engelska lektionen.

Men resten av min vecka har gått bra. I Torsdags så var t.ex. jag och min kompis Johanna och köpte presenter efter som att vi skulle på kalas dan efter. Olyckligt vis så kunde hon inte komma. Födelsedagsbarnen var Linnea och Hedvig! Grattis igen, och två som inte hade kalas var Min pappa Håkan och lovas pappa. Så grattis till dom med.
På Linnea och Hedvigs kalas bowlade vi åt pizza och gav dom presenter så klart.
Av mig och Johanna fick linnea ett guld färgat halsband med en groda och Hedvig fick av oss en rosa cool groda! som kan skuta bollar.

Det är det som har hänt nu men om några timmar så ska jag iväg och träffa mina kompisar! 
Tjohoo.
Ses :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar