torsdag 8 december 2011

Min önskelista...

1. En dator då min har gått sönder.
2. En kompakt kamera ES70
3. Photoshop
4. Nikon objektiv 5-800mm zoom
5. Fotobok
6.Photoshop redigerings bok
7. En skrivbok, där jag kan lära mig mer om att skriva...
8. En bakbok
9. Ritplatta

10. Presentkort från Lindex, h&m, Kappalh, ur & penn, med fler.


10 saker som jag önskar mig allra mest.
Jo min dator har gått sönder, eller sönder och sönder, men tre saker gör att jag inte kan använda den.


1. p, å, ä, ö funkar inte, ljudet funkar inte (vad jag vet), och det har blivit fel med bildskärmen så det som ska vara en px är typ tjugo px. Hemskt för min del.


Ja, det är snart jul.
Vad gör ni i jul.
Skriv och berätta!
skriv antingen på ett mejl eller i en komentar.

Jag vill väldigt gärna att ni kommenterar så jag vet vilka det är som läser min blogg.



Merry christmas geetings Julia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar