lördag 7 januari 2012

god jul och gott nytt år!

Hej!
jag vet att jag är några dagar sen med att skriva den där titeln men  i alla fall så har jag några många saker att prata om...

God Jul
hoppas du har haft en god jul (2011) och fick mycket som du önskat dig, annars får jag hälsa bättre lycka nästa jul! ;)

Gott nytt år!
ja, nu är det ett nytt år fullt med överaskningar....
Hoppas ditt nyårs firande var trevligt, det var i alla fall mitt, med grannen,kusinerna med fler ute i den kalla snön, som dricker nyårs drycken Pommac som smakade som päronsoda men är typ cider. ;)


Mina mellan dagar....
Då var jag på trevligt besök i nordsjö, och träffade mormor o morfar, där vi bodde i några dagar, jag och min bror Albin var på nattbesök hos morbror Daniel och Jessica. kan hälsa att jag sög på Wii Fit eller så var något fel...! Vi var även ute på deras gård och byggde en stor snögrotta genom hela snökullen, en vuxen människa skulle kunna sitta rakt där inne...! :O
Daniel o Jessica har tillsvidare hundar, mita och gasto som ni säkert har sett bilder på tidigare men det kommer en bild senare i inlägget.


I veckan...
I tisdags så åkte jag hem till pappa igen, har nu det här veckan haft trevligt besök i trappan (spindlar) men det funkar hur bra som helst eftersom att det börjar bli lite vanligt.
I Onsdags så åkte jag till piteå havsbad och det gjordes eftersom att jag är ledare för en grupp på måndagar, så jag o fler ungdomar typ mina kompisar blev bjudna på ett åk till piteå havs bad som tack, fick betala femtio kr för buss dit o hem, o bad. En rriktigt härlig dag.
Efter badet i piteå så fick jag världens allergi attack på vägen hem, dagen slutade men att jag sov över hos farmor o farfar, som förövrigt äger tanja o felix, kommer bilder på dom nån gång i framtiden...
Hade även besök igår, grillat åt vi till middag och glass med frukt till. mums!
resten av veckan lär bli ganska lugn.


FÖRRA VECKANS BÄSTA BILD! V:51



VECKANS BÄSTA BILD V:1


MITA:

GASTO:
































Hej då! hörs snart!
// Julia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar