söndag 10 juni 2012

JAG HAR FÄRGAT HÅRET!

Den här gick inte att snurra... Det här är innan färgningen...
Denna gick att snurra. Dom skulle sminka mig, o fixa till håret innan jag skulle få se, här är precis före  det :]


Blev, JÄTTE NÖJD!! Det var Lova O Elin som färgade mitt hår, o det var första gången för båda, men det blev inte fläckigt så det blev AWEZOME!


Vi var ute o fotade dan efter, I lördags. här kommer en del av det :]


Min snygga kompiz! Elin...

Min Snygga kompiz Lova
Mina två snygga kompizar Elin o Lova :]


Jo, jag fotade oxå, herrå, ska fara o köpa glass!

BILDERNA ÄR FOTADE AV LOVA O ELIN!!!
HAR INGEN DIREKT KOLL PÅ VEM SOM FOTADE VAD!
MEN DET ÄR LOVA O ELIN SOM HAR FOTAT! VIKTIGT!


1 kommentar:

  1. Du måste ju skriva att jag har fotst om det är mina bilder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera