torsdag 28 juni 2012

Test!

Hur bor du: På två ställen
Brukar du komma i tid: ibland
Hur lång är du: ca: 155cm
Kan du laga mat: Ja, jag kan laga mat :]
Vad jobbar du med/pluggar du: SOMMARLOV!
Vad har du på dig just nu:  svarta shorts, o en blå,vit rutig skjorta

Har du någon fobi: Ja, SPINDLAR! 
Hade du en bra kväll igår: JOO!
Vilket är ditt senaste inköp: biljetter till karusellerna på stadsfesten! (igår)

Din favoritdryck på morgonen: multivitamin blahablaha!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: min månadspeng hos mamma! :]
Har du sovit i din egen säng inatt: Jado!
Vad hade du sönder senast: min lampa (?)
Vem snackade du med senast: Oscar o Oskar
Varm favoritdricka: varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: SAFT!
Alkoholhaltig favoritdricka: ? har inte smakat någon!
När gjorde du senast något riktigt dumt: har ingen aning
Saknar du någon just nu: Ja, Oscar (min tremänning)
Vad ska man göra för att få dig ledsen: svårt att förklara, men att bli lämnad av någon jag tycker mycket om.... 
Någon jag stör mig på: Jojje, för tillfället... även om jag älskar honom. han är ju min lillebror! 
Intressen: Kompizar, fota, fb, photoshop, bada! 
senaste person du kramade: Lovisa...



Senaste person du ringde: för flera månader sen
Senaste person som ringde dig: Kenneth (igår)
Vad drack du senast: mjölk
Vill du ha barn: vet inte....
Längtar du till din nästa födelsedag: nja.... kanske...
Har rakat dina ben någon gång: Nee
Är du sugen på något nu: Träffa Oscar (min tremänning)
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga!
Använder du hudkräm: sällan!
Attraheras du av män med skägg: Skulle inte tro det...
Micro-pop eller poppa själv: spelar ingen roll
Brukar du baka: När det går, o när jag vill...
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nja, inte direkt, det kunde varit bättre! :D
Vilken låt lyssnade du senast på: Saknade vänner - kapten röd
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nei!
Vad tycker du inte om: spindlar, o sprutor
Har du pengar på mobilen: Ne, 0,00kr men jag har gratis sms! så det är bara att smsa! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar