torsdag 7 juni 2012

ULTRA MEGA BILDBOMB!!!

Modell: Servis Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag Vars: Norsjö, mormor  DAGENS BILD!


modell: Frukter Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag Vars: mormor, kök


Modell: Igelkott o ringar Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag Vars: Hemma, Köket


Modell: Naturen Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Linda H Vars: Ammarnäs


Modell: Ljusen Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag Vars: Argeplog


Modell: Joel Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag Vars: ute i skogen


Modell: Mig som liten Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag Vars: I mitt rum


Modell: Lyktstolpen Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag Vars: Hemma på gården


Vänta några sekunder!

Modell: Kladdkaka, hallon, prinsesstårta o GLASS Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag Vars: Hemma hos Inger


Modell: Albin Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag Vars: Äventyrsskolan i gummark, hockeyplan


Kan du gissa vem det här är..? Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag Vars: Hemma, ute




Modell: Joel Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag Vars: Hemma, köket
Testade denna typ av redigering för ett tag sedan. här är resultatet.
mode
Modell: Joel Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag Vars: Hemma, köket


OBS! CHECK THIS ONE!


Modell: Albin Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag Vars: Hemma, äventyrsskolan i gummark, hockeyplan


Modell: Joel Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag eller Linda H Vars: Ivans jordgubbsland


Modell: Bladet Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag Vars: Lubbo, våran stuga
midell




Modell: Gissa vem... Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag Vars: Farmor o farfar, Lubbo


Modell: Lillan (Linnea) Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag Vars: Hemma, pappa, köket


Modell: Naturen Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag Vars: Norsjövallen, vinter.




Modell: Blomman Kameran: Nikon D5000 Fotograf: Linda H Vars: Hemma, mamma, Köket


Modell: Bosse Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag Vars: Hagen, Vivika.


Modell: Bosse Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag Vars: Stallet, Vivika


Modell: Odina Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag Vars: Stallet, Norsjö. (med Anna)


Modeller: Lova o Heest Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag Vars: Vid Hagarna, SRK, stallet


Modeller: Lova o en SÖÖÖT Heeest! Kamera: Nikon D5000 Fotograf:Jag Vars: Stallet, vid hagarna, SRK


Modeller: Jag o Madicken Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Lova Vars: Stallet, manegen, SRK, ridhuset, läktarsidan




Modell: Fågel Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag Vars: Hemma, Mamma, fotade genom fönstret i köket.


Modell: Rizzi Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag Vars: Hundburen, benny


Modell: Kattunge (har inte fått ett namn) Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag Vars: Kattinhägnanden, Benny, Terese.


Modell: Mari(e) Kamera: Nikon D5000 Fotograf: Jag Vars: Lubbo, Jill o tomas, mari(e)s stuga
Ska på hennes dop helgen efter midsommarafton


Ja, jag kan inte ge er så mycket mer bilder. p.g.a. att jag inte kan lägga ut bilder på andra och att jag har tagit nästan en bild ur varje mapp på datan... så...
Detta är en mega bildbomb. Ses!


Ja, i helgen så blir det party party o möjligtvis färgat hår... så... men jag meddelar mer senare herrå! :]

2 kommentarer:

  1. Hur fan gör du? ''Modell; Jag som rider på madicken'' ''fotograf:Jag'' Avslöjad?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ops. skrev fel där.. ändrar på det nu... det ända stället!

      Radera