måndag 13 augusti 2012

Blandade bilder från i sommar

Min brorsa Albin fick allt stå modell några gånger


Nu bar det i väg till lekparken



Då även Joel fick vara modell.

En något galen bild på Albin....


Var ju tvungen att ta en bild med båda bröderna o charmörerna xD Hallå! vi ska ta kort här, inte sitta å titta på tjejer heller! ;P
De var sjuuukt intresserade just då... elr ngt :P


Man ska ju verkligen vara över allt!


Nei, vi kan verkligen inte gå runt. Vi ska klättra över...

Nu flyger vi!


Bra fokus. Right? xD


Sommar! Bra förklaring va? xD


Gung gung...

Modell: Joel... snygg min xD

Se så snäll o söt jag är...!

OMG!!! 

Hehe, hittade ett par fötter... xD

Mysan elr gullunge som jag säger, annars mojjsan. i regristret Timjan. kärt barn har många namn...

Nån som sover gott...

Här blommar det...


I sommar har jag åkt själv ner till ånge. o var där i femdar o bilade up till skellefteå med tomas, martin, oscar o samuel. dom två sist nämda Oscar o Samuel skulle på hockey läger här i skellefteå, så då bodde dom hos oss. har varit en del i husvagnen som vart in för skaffad nu i somras. badat, varit med kompizar. kameran har gått sönder så räkna inte med bra bloggning. sorry..! nja, nu åker jag snart till lyxelle vi ska åka åtta. skolan börjar på måndag va? :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar