tisdag 9 oktober 2012

O.o

Idag har jag varit med Johanna och det var ju ett tag sedan så det var lite kul.
Vi skulle plugga, kan ju säga att det inte blev så mycket pluggande i slut ändan.
Nu har jag bestämt att jag ska FÖRSÖKA blogga varje dag med minst 1 bild i varje.
Så jag kan lika gärna börja nu?

Just nu sitter jag och ser på Harry potter och fången från askaban. SIRIUS!!! xP
I morgon har jag 3 timmars håll. Jag kanske skulle ta med datan och blogga lite, och redigera bilder för fullt xD
Vi får se... : )
Har länge tänkt lägga upp en video när jag redigerar men jag vet int' hur man spelar in än. så tills vidare så ligger den ideen åt sidan..

´SHIT SHERLOCK!! Klockan är nu...13:20 are you joking with me..?!´

Säg till om vad ni vill läsa om här på bloggen. så ska jag tänka på det.
Ja.. vi ses..












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar