fredag 24 juni 2011

Glad midsommar!

Ja så otroligt är det faktiskt.
Det är midsommar i idag.
Jo, nu ska vi gå över till hundar.

Hundar fina djur.
Absolut ens bästa kompis.
Men kan vi lita på dom varenda gång?
Nej, är svaret på den frågan.
Vi kan inte för vänta oss,
 att dom ska göra exakt samma sak hela tiden,
 och aldrig göra nåt annat.
Men tänk att det inte går varenda gång.
Vilket jag nyss insåg men det är sant.
I ett år ungefär så gick promenaderna toppen.
Nu funkar inget längre men det är inte bara mitt fel
Hunden kan helt enkelt inte vara för bortskämd för att det ska gå.
Hunden jag tränade var jätte bortskämd jag gjorde det för att jag vill.
Inte för att ägaren ber mig.
Men jag har nästan get upp.
Hunden är alldeles för bortskämd &
matte-hund.(Matte = Det kvinnliga namnet på en hund ägare
Hund = tja, behövs det någon förklaring.
Det finns ju också Husse-hund
Husse= Det manliga namnet på en hund ägare)
Men ha en bra midsommar helg,
 var ni än är, så hoppas jag att ni har det bra
 tack och hej (leverpastej)!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar