fredag 15 juli 2011

Kamera

Jag har nu köpt min första systemkamera och har redan tagit många bilder! 
kommer bilder snart hoppas jag.
Min bror Albin och hans kompisar lekte typ något.
Jag  är i alla fall hos min underbara bästis (damen i fråga själv kommenterar att hon är ASLÄSKIG och BITS! Hårt!) Johanna!

och vi har hm lite roligt!
Har du något mer  att  lägga  till lilla gumman?
Naturligtvis, gamla flicka!
(Vadå, skriv  något annaaaat?
Typ....
MIDNIGHT SUN-EDWARD ÄGER!!!!!!)
 OH MY GOD! Jag  har aldrig hört  Lilla Johanna  säga att hon  gillar  Edward!
Checka in det Twilight Fans!
Okej, jag  måste  erkänna jag har  också varit Twilight fan!
Men inte nu. Sorry mina läsare om det är någon som nu läser  min  blogg.
Have a good day and sleep good dreams to night!

Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar