onsdag 20 juli 2011

En härlig ljuv dag

Det här är min lille bror Joel och han tyckte mycket om glassen.
Blev mycken förvånad när mamma plötsligt fota honom och hans glass.
Kex choklad, denna ljuvliga lilla KEX CHOKLAD!
Det här är min farfars hund Toj, en mycket snäll hund, han är en av hundarna i jakthunds laget i ragvaldsträsk som ligger någonstans i sverige nära skellefteå. 
I morgon tar jag mina väskor och reser till Junsele Djurpark till på fredag och sen bär det av till Ånge mitt i Sverige. Som jag har förståt i alla fall.
Tyvärr kunde jag inte ta med systemkameran utan får nöja sig med en kompakt kamera i stället men jaja, jag kan inte göra så mycket åt det nu.

   Haren
        Antilopen

       Elefanten
            Nyckelpigan

      Bananen
              Rumpnissarna
           Apelsinerna

Vilja
Eller
  Citron
 Kaka
   Apelsin




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar