måndag 15 augusti 2011

En ny vecka, nya tag och nya problem...

Okej, jag vet inte varför rubriken vart så,
Men det får gå än då.
En sak är rätt, det ÄR en ny vecka.
I dag så "flyttade" jag till pappa
och nu ska jag sova över hos min farmor och farfar. 
Jätte snälla och bor i trevliga lilla skelleftehamn, 
men jag gillar fortfarande skellefteå.
I Fredags var jag på kalas, seriöst du är inte avis.
Lördags morgonen väcktes jag kl 07:30 för att jag skulle följa med och titta på Albins fotbolls cup.
Jag tror att jag var borta hela ... dagen.
Det blev ganska många bilder eftersom att kameran fick följa med.
Bilder kommer...
Nu tänker jag komma till kategorin Hund
Jag vet inte vad det är jag gör som jag har kunnat och inte har kunnat.
Men något är det ju, Men Tanja satt säga, blev hel snäll att gå med, så snäll som hon inte har varigt sen ett år sen tror jag...?
Jag vet att det är skumt att jag slutar skriva i en mening men....
Tjooo....!:D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar