söndag 4 mars 2012

lots of things!


Hej, tänkte börja med bilderna som fotades sist, so here they come!



































det var i helgen hemma hos mormor då jag blev uppiffad av Jessika, thank you for a good evening!



























Jag fick med mig en liten charmör ut i skogen, och ja, halva bilden är en spegel så nu när ni vet det så kanske ni förstår tjusningen med bilden ;]
 Kolla så fin naturen har blivit, små äppelträds blommor, nu i mars! cheases!




Tänk så litet ett äpple är!
Äppel päppel piron paron kråkan satt på tallegren o ramla ner... ;]
nåt random jag bara ville skriva :O
Don't stop beliving that i'm so!





Jag säger bara en sak, go fika är aldrig fel + att vi blev bjudna på god mat! tackar Inger o Kenneth för en fin o trevlig kväll, o gratis igen inger lite sådär i efterskott (2veckor sent)!
























Ja, bilden är suddig jag vet men varför? jo, för att det är my borther som spelar inebandy match, o den söta lilla grabben är min lille bror joel som oxå är där o ser på innebandy. Oh yeah! för övrigt så vann vi, om jag minns rätt...(?) ;]


Ja hur många gulliga o vackra saker kan man hitta egentligen??? ja, det kan du ju se på bilden ovan o säkert fler... :]  


Råkade bara lägga in ett litet foto tips:
Om du har tråkigt så leta reda på dom finaste saker du kan hitta o ställ upp dom fint o fota, kommer några fler sån bilder längre ner tror jag ;]

Veckans bild v.4
    

























Ja, jag måste erkänna att vet var ett tag sen den här bilden skulle ha lags upp men nu kom den i alf så... hoppas att ni får den mysig vinterkänsla! :]


Ja, veckans bild, v.5-v.9 har ni redan sett så...
jag hoppas ni har har det bra så ses vi, Ha ett trevligt sportlov, jag ska försöka testa åka slalom första gången i mitt liv i veckan så vi får se hur det går men men... vem vet jag kanske är ett proffs? elr int! Hedåå i alf!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar