måndag 12 mars 2012

Test!!

Klädsel

Vad har du på dig idag: svarta strumpor,tights o tröja...
 Vad använder du just nu för skor:  inga på mig nu, men en par vanliga vinterskor
Favoritfärg på kläder: Gul (självklart) och typ svart med tre olika färger? 
 
Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Lisa
Du delade en drink med: Eh...Elin för typ jätte länge sen!
Du gick på bio med: Johanna
Du gick på stan med: Elin o Lova
Skällde på dig:  
mamma

Senaste
Låt du hörde:
Metallica
Film du såg: bambi 2 med lilla syster Linnea
Mat du åt: potatismos o fisk med citronsås
Kram: Elin
Puss: Har ingen anning!!! :O
Fest: JulFesten
Känslan: avslappnad fast borde vara as stessad!!!
Ilska:
not at all
Resa: om 3år typ så vet inte O.o  

Glädje: ska åka slalom i morgon!!! för första gången i mitt liv!
Dröm: länge sen...
Boken du läste: arvtagaren
Personen du träffade: Inger o Kenneth
Personen du pratade i telefon med: Pappa
Personen du fick sms av: mamma
Gången du åt en 7-eleven korv: Får inte gå in  på 7-eleven...
Gången du var utomhus: Idag
Gången du sov: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: när jag var 1år o 9månader?
Saken du köpte: saker till mig o mina kompisar på ur & penn för 200kr! hoppas ni blev glada!
 

Om dig
Namn: Julia
Ålder: 12...
Smeknamn: Jullan(?)
Syskon: typ 3...
Sysselsättning:
kompisar, datorn/photoshop, fota...
Bra egenskaper: Vet inte :o
Dåliga egenskaper: KONSTIG!! RANDOM!
Linje/klass: 6F
Hårfärg: Brunett Ögonfärg: Kristallblå 
Skostorlek: 36 typ

Ja, det var typ det! vi ses!
Taggar för slalom i morgon!!! :] 
ögonfärgen kanske inte stämmer korrekt men, ljusblå/kristall ljusblå nånting.  tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar